written in the stars

oj oj oj bloggen har visst hamnat åt sidan :P men dags för ett inlägg tycker jag
gick inte på öppet hus i skolan för sov väldigt sent igår. har umgåtts lite med min fina syster <3 jag, syster och khai+massa asiater hade kollat på Saw XII på biopremiären igår natt. gilla absolut inte filmen för den var sjukt störd och illamående.

men i torsdes var det ju skoldisko OCH ALEXANDRAS 14-ÅRS FÖDElSEDAG <3 fast stackarn var sjuk och gillar ändån inte diskon hhaah <3 grattiis pervo! ♥

iallafall efter skolan hade vi åkt vi hem till Jannica där vi käka lite & fixade oss och sedan fick skjuts till skolan till diskot, we had quite fun actually. men under tiden tog vi några bilder, dock överlastade Johanna och Linda min kameraminne med massa fjortisbilder haha

börjar med en bild med Jannica =) att jag lyckades få en bild med tjejen som hatar kameror. är inte jag gryym?! sa typ "SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA BARA 1" 100 ggr

Johanna och Linda











hahaa nu orka jag inte ladda upp fler . men detta är inte sista inlägget för veckan så fortsätt titta in =)
 puss


Kommentarer
Postat av: Alkkuuuh :)

hehe, tack lisa :)



du fick jannica med på bild!! ja e shockerad! haha nicee :) men ni är alla jätte vackra! som vanligt! ;) hehe :)

2010-10-30 @ 16:50:39

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0