Collage



I need clothes. lots of. samt fina armband, dem kan man inte ha för mycket av!
min garderob är just nu så tråkig och brist av mysiga koftor och fina tröjor.
Collaget ovan är vad jag ska leta efter ute.. har tänkt på att köpa den snygga jackan då den kom ut, fast PÅGRUNDAV mylina JAAAAPÅGRUNDAVDIG som också haft ögonen på den så kanske jag låter dig ha den istället.. fast det som får mig att tveka är jackans pris som är skiiitbilligt ifall jag ska köpa den, 29.95 euro + jag har en rabattkupong på 10 euro.. ynkla 20 euro skulle det bli. Ahhh om Mylina inte fanns.. HAHHA nej omg skoja saknar diiig <3 men jaao hoppas de finns annan färg. eller annars bor vi heller inte i samma country häähä!

Och så behöver jag leggiiings! jag älskar leggings för dem är bekvämare än jeans och dem på bilden är ju supersnygga. och smycken behövs för att liva upp outfiten, armbanden i collaget kostar endast 2 euro från H&M's barnavdelning, och den lilla fina är från Gina för 10 euro.

Kommentarer
Postat av: mylina

HAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHA OMG DÖÖÖÖÖR!! omg fan vad skinnhandskarna var fina :$$ har alltid velat ha skinnhandskar .. (aaaa) HAHAHAHA PUSS

2010-09-11 @ 17:04:13
URL: http://mylinavantran.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0