Kookaii

kom hem för sent igår så gjorde inget annat än att borsta tänderna, duscha och en hejdå puss till Kookaii, chihuahuan som var hemma hos oss en kort stund och sedan gick o snarka vid 00

igår var en dålig start i skolan. bussen var försenad 10 min, chauffören var full haha finland finland. 
och när jag var framme i skolan var klassrummet vi bruka va i tomt så gick runt o sökte. hittade till sist och FAN DE HADE REDAN BÖRJAT MED SV PROOOVET!
men  smög in i klassen och fick en tidning + provpappret och började stressa mig för var rädd att tiden skulle rinna ut. bläddrade o blättrade i tidningen och jag hittade INGETIIING.. tyckte att jag fan inte kan va så dum och inte kan hitta en text. men sen efter 10 minuter retard-moment märkte jag att jag hade fel tidning. läraren hade gett mig fel och sen fick jag den riktiga. jaa nu hitta jag svaren. 10 min hade jag på mig och försökte lugna ner mig sj. men fick ytterligare 10 minuter extra av vår rast och när tiden var slut hade jag en halv sida kvar som var obesvarade = IG IG IG. bhuhu mådde INTE bra i de andra lektion timmarna :C 
men bara för jag är sån snäll elev *blink* fick jag provpappret tillbaka o fyllde i hela, vilket fick mitt humör uppe igen YATTAAAA!!

men efter skolan åkte jag och bror ner till min syster för jag ville så gärna se vår nya familje medlem Kookaii <3ASSÅÅ SVÄR JAG BLEV GALEN HON VAR SÅ SÖT SÅ MAN BARA VILLE MOSA HENNE ♥♥♥♥ en busig och feg liten valp på ca 25 cm. jag älskar henne ♥ hon är jättesnäll och på bara en dag kan hon redan snart sitta, och så sov hon flera gånger i min famn. ÅÅÅH sarang hae <33 




awweee ^^ här sover hon så sött medan man klappar henne. när hon kurar ihop sig blir hon bara lite längre än min hand så hon är väldigt liten!


Ursäkta min röriga text fast är så sjukt trött. ska ta en kort tupplur

Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0