kors

skönt väder det var igår och idag. typ sommar igen =) men idag efter skolan stack Jag, J&J&E till Jumbo i några minuter XD men inne i Lindex fyndade jag min baby, den sista halsbandet som hängde där och väntade på mig. åh så himla fin <3

Men efter det plocka vi på lite godsaker och lämna det till Ellen som får betala HEUEHHE och sedan gick hem till henne för att "pluggaaa" eller vi gjorde engelska läxan och jag förhörde dem på tyska. annars har dagen varit jättekul. kanske skrämde upp Jannica och Johanna en aning med lite spökhistorier, HAHAH så jädrans kul! de vågade inte gå på toa ensam efter all läsk vi hällde i oss. okej inte jag heller to be honest. blev rädd för mina egna berättelser :$ men också för Ellens hus är så antiiik hahha



Annars är jag förövrigt väääldigt glad! Det finns verkligen ljus i det mörka.. en riktigt bra och rolig barndomsvän till mig från Hbg bor nämnligen nu i Åbo i Finland.. 1,5 timme härifrån! hon flyttade hit för 2 år sen.. och jag visste INGET om det! jävligt glad är jag och vi ska snart träffas. okej vi har inte sett varann på över 5 år för att hon bytte skola. men jag vet att vi fortfarande klickar för hon var min cpigaste vän under barndomen, Jasmin <3

 


Kommentarer
Postat av: mylina

OMG JAG SVÄÄÄÄR, TÄNKTE KÖPA DET HALSBANDET! JAG SVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR... Skulle bara till Väla :(, ASSÅ FUCK U PALLAR INTE DIG =@

2010-09-08 @ 20:42:05
URL: http://mylinavantran.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0