MakeUp

Wiih EyesLipsFace.Co.Uk har just nu 1,5 £ frakt vilket är mer än halva priset! och jag ÄÄÄLSKAR mitt smink därifrån! haha sminket är typ anledningen till varför jag kan vakna på morgonen, tycker det är sjukt skönt att borsta på med min kabuki brush (8
Vill så gärna beställa fast det jag behöver mest -> cream eyeliner i svart är slut i deras lager fast det kommer in om någon veckaaa

men annars är jag som sagt sjukt nöjd med mina elf produkter som jag använder varje dag. min vardagliga look är lite concealer under ögat för att pigga upp, sen lite pressad puder och bronze på kinderna. under sommaren eller då det fanns sol använde jag mineral foundation istället för puder för det finns spf15 i den som skyddar ansiktet mot solens strålar. och ja sen brukar jag dutta på en tunn linje med svart och silver ögonskugga under ögat + vitt i inre hörnet av ögat. sen läppbalsam VIKTIIIGT!

För att få 1,5 pund i frakt ange kod "FAVERAVEEU" och beställ för minst 10 pund ^^ OFFER ENDS TOMAAAROOOW om 20 timmar :OO GO GO GO!

Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0