say ahhh

hemma idag efter en natt hos Johanna! haha herregud Johannas bastu föll jag för. så fint med små inbyggda spotlights i träbänken och en hel ny bastuspis eller va det kallas för <3 vi 5 (Astrid hängde me) gick in dit efter en regning skoldag och berättade kusliga o roliga historier därinne. feett mysigt ^_^ o så käkade vi i donkan o tittat på the grudge .. eller titta och titta det var nog bara Alexandra och Johanna som tittade medans vi andra blunda heheh puussiies XD men mot kvällen stack Alexandra hem och vi fixade våra bäddar, satte alarm på 09.30 och nattkonverserade tills vi gick i ide.

- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH hördes det kl 8. eller inte just AAAH utan AAAAAAAAH i pigigt form haha. fuuck de va någon i rummet skrek och vi vaknade till från vår sömn och första som dök upp i min hjärna var "SPÖKE, SPÖKE VART?!" o gömde mig under täcket. blev fan skiträdd. efter typ 10 sek sa äntligen någon något.
Johanna - vem vare som skrek?
Astrid (som bara somnade om fick vakna till) -... de va nog jag.
hahah asg om hennes mardröm ..  allt ska handla om segling 

ah shit orka inte skriva mer. ska faktist kolla på fiiilm min saknade Michievous kiss och Vampire diaries väntar 

men bilder kommer lateeer
 
 


Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0