12/9

tog mig ett tag innan jag kom på att det är söndag idag! shitt är helgen redan slut? men annars har dagen gått väldigt slött för jag har städat och tvättat hela dagen och det var JOBBIGT. och så har jag gjort min söndagsträning som jag glömt bort i flera veckor.. heehee "glömt bort" ..^_^ men magen är rätt så stor dessa veckorna så idag tog jag igen och körde hårt!  

men annars har packat väskan o sådant till skolan imorgon. skulle ha varit riktigt skönt ifall jag fick sluta kl 12 enligt min schema fast jag hatar finska stödet. förstör min glädje!!! :@ men efter skolan imorgon ska jag och mamma ut och shoppaaaaa =) vi ska hitta skor till henne och jag måste tvinga henne att köpa en ny garderob till sig själv för hon köper bara till oss och aldrig något till henne. tiihii själv ska jag leta efter de sakerna i mitt kollage några inlägg under



Diggar shttiiileen, och tröjan är så fin med spetsshortsen

Kommentarer
Postat av: mylina

HAHAHAHAHA KAN OCKSÅ SE DÄRFÖR JAG INOM PARANTES ( -.- ) MMHHHHMMM.. SUCKS TO BE ME :* HAHA nej skoja :(



HAHAHAHAHAHhSHAHHAHAHAHAHGDSHJHDFJSHDFJKSL ASGGGG, DU ÄR FAN SJUK HAHAH :( nee tagen i sverige, mitt i mitt hus, i mitt rum och tagen prick 08:56:09!

2010-09-13 @ 20:33:19
URL: http://mylinavantran.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0