im so sorry but i love u

Finska idag, det börjar gå bra för mig MEN FINSKA ÄR VEEERKLIGEN ..CP! sjukt komplicerad. 15 olika böjningar på ett ändå ord t.ex 1. = ensimmäinen->ensimmäiset->ensimmäiseen blabla ×15 -.-  och det är bara ett enda ord som betyder första. herrejisses! men hittade finlands längsta ord - järjestelmällisentelentelemättömyydellänsäkään.. JAG DÖÖR! XD vet dock inte vad det betyder men gissar på typ, Ge mig en öl eller något liknande

Meenmen har sagt min önskelista till pappa, en keyboard och han ska försöka leta nu :) när jag väl fått den ska jag öva att spela en massa BIGBAANG låtar bland annat deras låt "Lies" en av deras bästa låtar enligt mig. det var den som fick mig att gilla gruppen 3 år tillbaka. hoppas på att de ska till Vietnam nästa år! då åker jag definitivt dit :P


Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0